niedziela, 7 kwietnia 2013

Hej.

Hej.To ja Klara. Wiem, że dawno nie pisałam,ale dzisiaj postaram się to nadrobic.
Uczę się cały czas języka i  wkuwam, a jutro idę pierwszy raz do szkoły i się boję ...
U mnie tu cały czas nudno. 
Najgorsze w tym języku jest Der, Die, Das... Szczegół.
Ostatnio wstaję bardzo późno,więc nie wiem jak jutro wstanę, o 6:30 XD
Z Martyną zrobiłyśmy tak, że sobie wysłałyśmy list <3 I jest teraz tak fajnie <3
Od Martyny mi doszedł, ale Martynie  mój jeszcze nie doszedł :( Buu :c
Dzisiaj wstałam o 7:30,ale poszłam spac i wstałam o 12.... 
Weszłam na kompa, poranna toaleta, śpiew, obiad xd 
Napiszę coś jeszcze może dzisiaj :)
Pozdro. <3

Klara.


Takie tam z bratem :33

1 komentarz:

  1. Jakie słodkie zdjęcie <3.
    Zapraszam: http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń