środa, 10 kwietnia 2013

Karmimy psiaki

Cześć :)
Dzisiaj dzień jak co dzień ;3 Jest fajnie , nie jest nudno. Odrobiłam już lekcje jutrzejszą i piątkową także mam już wolne ;pp Jednak wszystkiego nie było tak mało , ale lepsze to nic siedzenie do 4 w nocy . Haha. przesadziłam .
Na dworze jest cieplej , więc nie radzę zakładać grubych swetrów , kurtek . Nie jest też bardzo gorącą , bo jest szaro ;c. Szkoda , że dzisiaj nie mam dla Was żadnego swojego zdjęcia , ale zawsze coś tam znajdę i dorzucę . :))
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na stronę karmimy psiaki ♥ . Klikajcie w link i pomagajcie psiakom ! . Wystarczy wybrać psiaka , któremu chcemy pomóc , wpisujemy swój mejl i pomagamy :)) Trzy osoby które pomogą temu wybranemu psu = 1 posiłek ♥ Możecie także inaczej pomóc wchodząc na ''Jak Jeszcze Możesz Pomóc '' 

http://4.bp.blogspot.com/-F6beq31LYYw/UFWu9cNUg8I/AAAAAAAADNE/2M8Qzgtx8ns/s1600/trtre.JPG

Każda pomoc sie liczy . :)) Ja pomogłam 2 psiakom . ! Zapraszam też na ♥ . pmiska . Tyśka :*http://i.wp.pl/a/f/jpeg/29016/karmimy-psiaki-chip-660.jpeg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz