środa, 24 kwietnia 2013

Wiosna i dzisiejszy pokaz Bohoboco w TM.

Hej.
 Nie było tu mnie długo .Chorowałam przez pare dni i nie miałam czasu , weny i ochoty pisać o niczym :)Jutro już idę , ale długo nie nachodzę bo zaraz majówka C: Bardzo Wam za to przepraszam .Na poprawę humoru przemawiam sobie że jeszcze tak mało do wakacji i , że mamy prawdziwą wiosnę .Nie chciałam Was zaniedbywać więc robię krótki wpis. :))
Dzisiaj Top Model na TVN , dziewczyny wcielą się w gwizdy filmowe i wezmą udział w profesjonalnym pokazie mody BOHOBOCO i w reklamie z udziałem Julią  Pietruchą . Ja czekam z niecierpliwością na dzisiejszy odcinek .Na kogo liczycie ? Moimi faworytkami są: Marcela , Zuza i Klaudia .:))
Piszcie mi propozycje na notki , bo ten temat to nie temat ... :33

Do zobaczenia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz